Diskuse

Chtěl jsem žít

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

Bucharovic

8. 12. 2008 5:41
Napsané hezky, ale

nějak mně unikají historické souvislosti. Pokud se to odehrává na konci války, kde se vzali židi, když byli všichni v tu dobu v ghetech, nebo v koncentrákách? Pokud se to odehrává na začátku války, kde se vzali partyzáni???? Z poza jakých hranic se dostali tam, kde se odehrává děj? Nevšiml jsem si, že by okolo Německa byla nějaká země, odkud by se do Říše hrnuli skupiny partizánů. Pokud mně to autor nevysvětlí, pokládám text za sice hezky napsaný, ale sorry - blábol. V. Kroupa

0 0
možnosti
S

sugoll

8. 12. 2008 20:24
Re: Napsané hezky, ale

Bych to nebral jako blábol.

Když si odmyslíš ty partyzány na konci, máš pravdivý příběh, jakých byly tisíce, bohužel.

Partyzány beru jako sci fi náplast na bolest, abych nemusel číst tu hrůzu tak, jak proběhla ve skutečnosti.

Mrkni na ostatní temata, autor je přes pohádky.

0 0
možnosti
KK

katerina.kozmova

8. 12. 2008 4:39
Moc se mi to líbilo

- pokud se u takového textu ovšem dá mluvit o tom, že "se líbil". Spíš z toho mrazí v zádech a přepadá smutek. Ale moc pěkně napsané, nasálo mě to jako černá díra. Karma a díky za počtení!

0 0
možnosti